Thursday, January 20, 2011

ym..true stories..

dah lama x tulis blog nie..sorrie have to be away since this month target quit high..first time buat new new package untuk p1..ok ok..x yah citer pasal keje..
mula2 it happen just like this..open up m ym .as known as yahoo messenger..memang perkara yg actually aku x suka nak buat..tp since one of my best friends need help in her love life situation and chating in fb quit sucks..line error typing error and macam2 la lg..dgn server lembab..so ym is the best way also to comunicate each other..nak call macam byk la sgt nak bercakap nyer..and since in ym also can have photo sharing byk gak la yg boleh dilakukan disana..
and bila da open ym .of kita sendiri akan mendaftarkan diri masuk chanel..for me it just a fantasy platform untuk sesetengah org untuk communicate..cr kawan dan juga actually ada yg mencari pemangsa..hahaha..
untuk aku yg da berkawen ni..for me ym ni akan menjatuh dan mengugatkan rumahtangga sebab all of nonsense akan bermula disitu..ada yg sang suami mencari kilang ke dua,ke tiga and also skandal2 yg x pernah cukup..ada juga si isteri yg haus and all of the stories begin here..
mengenali seseorg dr chanel perak,pada aku mula2 hanya sebagai main2..tp ceritera sang jejaka menambat hati aku untuk mengetahui keluhan lanjutan..mula la bertukar2 pic untuk proses pengenalan then..pada mulanyer lg dia memberitahu mempunyai 2 isteri..amboij dgn usia yg amat muda..mengaku usia 28 dan ada 4org anak dan 2 isteri..mak ai..aku rasa cemana boleh jadik cenggini..si pendusta..si kenalan lelaki ini mula la mengatur ayat2 pengenalan yg menarik..then aku da sgt lama di bidang ini..dr usai muda lg aku da bercyber dan aku dpt rasakan ianyer hanya la satu perangkap..
bertukar emel adress akhirnya..ke numb phone and smsing..(my husband was noe bout this yer)akhirnya 2nd wifenyer menghubungi aku..segala pekung melimpah ruah dicurahkan..memang amat extreme segala masalah yg diluahkan..pada aku ,aku kesian..dgn usia yg amat muda si gadis rupanyer menjadi pemagsa si lelaki td..
dan juga dia x sudah2 meharapkan agar aku x menganggu suami nya td..
adohai wahai 2nd wife ni..kak eien ko ni da bersuami..mempunyai 2 cahayamata..x perlu risau..i will nut jeorpardisekan diri dan masa dan kebahagiaanku untuk sesuatu yg x pasti..hehe
moral of the stories.: ym pada aku platform luahan perasaan..tp hanya untuk yg bujang..pada yg berpunya..hargailah keluarga anda..pasangan anda..anak2 anda..lupakan dunia sementara itu wahai kawan2 ku..x perlu untuk mengenali sesuatu yg x pasti and akhirnyer kita sendiri tahu agak sukar jadi hak milik..
it was a fantasy stories..cuma yg meragukan kalau la si suami yg nakal ni tadi berchating and ym dgn 1000 girl dlm malaysia ni..adakah anda akan menjejak setiap seorg dr mereka?ada kalanyer kita perlu juga pikir mengenai kepentingan diri sendiri..dan pada aku..ym hanya sekadar tmpt untuk orang2 menjadi lebih pendusta..dan menipu diri sendiri..
chelula..

xoxo..eien.